Skip links

روش های ثبت شکایت

کاربران گرامی میتوانید از طریق راه های ذیل شکایات خود را ثبت و پیگیری فرمایید.

  1. سایت
  2. واتس اپ
  3. فرم داخل نمایندگی مرکزی
  4. تماس با دفتر مرکزی
کاربر گرامی در صورتیکه از مجموعه بیمو، خدمات و یا یکی از پرسنل آن شکایتی دارید میتوانید شکایت خود را توسط فرم زیر برای ما ارسال نمایید. محتوای ارسالی فرم ثبت شکایت مستقیما به دست مدیر مجموعه میرسد و مطمئن باشید در اسرع وقت به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

مشخصات فردی

شکایت

شما همچنین می توانید با دانلود فرم شکایت از لینک زیر، آن را تکمیل کنید و به ادرس ایمیل info@bimo.ir ارسال کنید.

چنانچه شکایت خود را قبلا ثبت نموده اید، برای پیگیری شکایت خود بر روی دکمه مقابل کلیک نمایید.

تماس مستقیم با مدیریت

تماس مستقیم با مدیریت ( همراه )

تماس مستقیم با مدیریت ( واتس اپ )